loading...
کانون هواداران رئال مادرید
تبلیغات


https://rozup.ir/up/7-design/7_design.ir_banner.gif
آخرین ارسال های انجمن
sajjad بازدید : 153 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
اوزه بیو یک افسانه واقعیست . او یازده بار موفق به کسب قهرمانی پرتغال شد ، یک توپ طلا برد و دو بار صاحب کفش طلا شد.لقب مروارید سیاه برای او توسط فیفا و در طی بازیهای او برای بنفیکا در نظر گرفته شده ، او یکی از برترین بازیکنان قرن بیستم فوتبال اروپاست.این اسطوره پیش از دیدار رئال مادرید و بنفیکا در تاریخ 27 جولای با ما به مصاحبه پرداخت.
_احساس شما از اینکه رئال مادرید و بنفیکا در تاریخ 27 جولای در جامی که نام شما روی آن است ، در مقابل یکدیگر قرار میگیرند چیست ؟
من کاملا احساس رضایت میکنم از اینکه ، رئال مادرید بهترین تیم اسپانیا برای بازی در جامی که نام مرا حمل میکند به لیسبون سفر خواهد کرد.من مفتخرم و خوشحالم برای هواداران بنفیکا زیرا آنها شانس دیدن بازی بهترین تیم جهان در ورزشگاه خود را خواهند داشت.من فکر میکنم این یک مهمانی بزرگ برای بنفیکا ، لیسبون و به خصوص برای من خواهد بود.من بخاطر کاری که بنفیکا با برگزار کردن چنین مسابقه بزرگی برای من انجام داد تشکر میکنم.
_شما بارها گفته اید یکی از آرزوهایتان بازی در رئال مادرید بوده ...
متاسفم که هرگز به آن نرسیدم.این رویای من بود.من احترام زیادی برای این باشگاه و الگویم آلفردو دی استفانو قائلم ، کسی که به عنوان نماد در این باشگاه بازی کرده است ، من احترام زیادی برای او قائلم.ما بارها صحبت کرده ایم و میتوانم به جرئت بگویم که او همانطور که بازیکنی فوق العاده بود شخصتی بزرگ هم هست.
_چه خاطره ای از رویارویی خود با دی استفانو دارید؟
هیچگاه فینال 1962 را فراموش نمیکنم.هنگامی که بازی به پایان رسید من بجای جشن و پایکوبی به فکر درخواست پیراهن او بودم.ما 5 بر 3 بردیم ولی او با مهربانی پیراهنش را به من داد و من آنرا تا به امروز گرامی داشته ام.
_راجع به این رئال مادرید چه فکر میکنید؟
آنها قهرمان اسپانیا هستند . فصلی دیدنی و جذاب را داشتند و با توجه به پیشرفت آنها فصل آتی حتی میتواند بهتر از این باشد.
_خوزه مورینو هموطن شما آرشیتکت اصلی این موفقیت است.
مورینیو کاری فوق العاده انجام میدهد . او یک مربی درخشان است ، بهترین مربی !
_کریستیانو رونالدو فصلی فوق العاده را با رئال مادرید و پرتغال پشت سر گذاشت...
او بازیکنی خارق العاده است و مبارزاتی عظیم را پشت سر گذاشت. او بازیکنی عالیست . همه چیز را میبرد ، بسیار عالیست !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد ادامه کار مورینیو در پایان این فصل چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1217
  • کل نظرات : 285
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 4,569
  • بازدید سال : 53,742
  • بازدید کلی : 433,692
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ اسپانیا(لالیگا)
    رتبه تیم بازی امتیاز
    1 بارسلونا
    32 84
    2 رئال مادرید 32 71
    3 اتلتیکو 31 65
    4 سوسیه داد 31 54
    5 والنسیا 32 53
    بازی قبلی

    Real Madrid Logo

    رئال مادرید3-1رئال بتیس

    -----------------------

    گل ها:گلها : اوزیل(2) و بنزما
    بازی بعدی


    Real Madrid Logo

    رئال مادرید - بروسیا دورتموند

    چهارشنبه ، چهارم اردیبهشت ماه
    چمپیونزلیگ
    ورزشگاه: وست فالن

    23:15